Az IT-szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlata

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIn
  • Email

Interjú a Computerworld magazinban Sarkadi-Nagy Istvánnal, az itSMF Magyarország elnökével.

Az elmúlt 10 év során az ITIL közismert lett a szakmában, ugyanakkor a róla kialakult vélemények azt mutatják, hogy sok a felszínes vagy félreértett megítélés, és nem hasznosítjuk a benne rejlő lehetőségeket.

Sarkadi-Nagy István: A gazdasági válság nyomása alatt az erőforrás-hiányos körülmények elsősorban a képességek fejlesztése felé adnak „menekülési” lehetőséget (ha nincs pénzed, használd az eszedet!), aminek felismerését jelzi, hogy a válság óta globálisan megháromszorozódott az ITIL-vizsgák száma, 2013-ban 330 ezer fő vizsgázott (sajnos a hazai trend fordított). A Corvinus Egyetem hazai felmérése azt mutatja, hogy nálunk a fókusz még mindig az üzemeltetésen van, az IT és az üzlet stratégiai együttműködése elmarad a kívánatostól.

Részletek a Computerworld magazinban.

A bejegyzés megosztása:

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIn
  • Email
Kategória: ITSM 2013, ITSM kutatás